فوران خشم
 

دنیای بازی

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  فوران خشم   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 886
بازدید کل : 18889
تعداد مطالب : 79
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما
بازی آنلاین پرندگان خشمگین
کد بازی آنلاین
 


فوران خشم

داستان

همان طور که از نام بازی مشخص است، داستان درباره یک نیمه خدا به نام آسورا (Asura) است. او یکی از 8 ژنرال محافظ است که دنیا را در برابر حمله مجودلاتی به نام گوما (Gohma) در امان نگه می دارد. آسورا در ابتدای بازی در یکی از این نبردها حضور پیدا می کند و پس از درگیری ها و وقوع اتفاقات مختلف، موفق می شود که این دشمن شیطانی را شکست دهد و پیروزی را برای خود و سایرین به ارمغان بیاورد. پس از این پیروزی، او راهی سرزمینش Shinto می شود. اما 7 ژنرال دیگر که به نوعی در این پیروزی از عملکرد آسورا خشمگین شده اند، دست به دسیسه ای می زنند. آسورا پس از ملاقات با خانواده اش توسط شاه فرا خوانده می شود، اما زمانی که نزد شاه می رود، متوجه می شود که او کشته شده است. آسورا فرصتی برای اثبات این موضوع که او قاتل شاه نیست، پیدا نمی کند.

ژنرال های دیگر شاه را کشته اند و آسورا را قاتل او معرفی کرده اند. آن ها میترا (Mithra) دختر آسورا را گروگان می گیرند و همسر او را می کشند. آسورا سعی می کند که دخترش را نجات دهد، اما بر اساس اتفاقاتی که در بازی رخ می دهند، او به زمین پرتاب می شود و در آنجا باید راهی پیدا کند تا به وسیله آن بتواند انتقامش را از آن ها بگیرد. داستان بازی در نگاه اول کلیشه ای جلوه می کند، اما با پیشرفت در بازی روند آن تغییر می کند و حقایق جالبی را درباره اتفاقات رخ داده درمی یابید. موضوع جالب درباره داستان سرایی بازی این است که روند بازی به صورت سریالی روایت می شود. بازیکنان قبل از هر مرحله با یک پیش نمایش کوتاه از آن مرحله روبرو می شوند و اتفاقات رخ داده در آن را به صورت کلی مشاهده می کنند. این موضوع در نوع خودش بسیار جالب است. همچنین بخش هایی از داستان نیز به صورت نوشتاری در بین مراحل روایت می شوند که استفاده از تصاویر هنری مختلف در زمان نمایش این نوشته ها، باعث شده که این قسمت ها نیز مورد توجه قرار بگیرد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که داستان بازی بسیار کوتاه است و کل بازی نزدیک به 6 ساعت به پایان می رسد. در مجموع می توانید داستان خوبی را در این بازی مشاهده کنید که هیجان انگیز و قابل قبول است.

گرافیک

بازی با استفاده از موتور Unreal 3 ساخته شده، اما چیزی که باعث شده این بازی در سایر عنوان هایی که با این موتور بازیسازی ساخته می شوند، متفاوت باشد، حالت گرافیکی و طراحی هایی است که در بازی مشاهده می کنید. در نگاه اول اصلاً باور نمی کنید که این بازی با استفاده از UE3 ساخته شده است. بازی به سایر عنوان های ژاپنی شباهت زیادی دارد. استفاده از رنگ بندی های زیاد، طراحی های بسیار خاص ژاپنی و نمایش صحنه های منحصر به فرد باعث شده که به نظر برسد این بازی با یک موتور بازیسازی ژاپنی ساخته شده است.

استودیوی CC2 به شکلی از UE3 استفاده کرده که هرگز مانند آن را در هیچ عنوانی مشاهده نکرده اید. طراحی شخصیت های بازی بسیار خوب و با جزئیات بالا صورت گرفته است. طراحی لباس ها و تنوع شخصیت های بازی از قسمت های خوب آن به حساب می آیند. نمایش صحنه های منحصر به فرد که با جلوه های ویژه بسیار خوبی همراه است، از دیگر قسمت های جالب توجه بازی است. در کنار این موضوع، باید به وجود برش صفحه (Screen-Tearing) و بی کیفیت بودن بافت های محیط نیز اشاره کرد. اما این موضوع با در نظر گرفتن حالت کلی بازی چندان مورد توجه قرار نمی گیرد. گرافیک بازی شاید در سطح بازی های مطرحی نباشد که با این موتور بازیسازی ساخته شده اند، اما می توان از آن به عنوان بخش خوبی از Asura’s Wrath نام برد.

موسیقی/صداگذاری

موسیقی هایی که در این بازی می شنوید، توسط خانم چیکایو فوکودا (Chikayo Fukuda) ساخته شده اند که آثار قبلی او را احتمالاً در چند نسخه از سری بازی های Naruto و چند بازی دیگر ساخته استودیوی CC2 شنیده اید. موسیقی های این عنوان در قسمت های اکشن، بسیار هیجان انگیز ساخته شده اند و به خوبی آدرنالین خون شما را بالا می برند. موسیقی ها با فضای بازی هماهنگی خوبی دارند و همین موضوع باعث شده تا به خوبی با تمام لحظه های بازی ارتباط برقرار کنید. موسیقی ها از تنوع خوبی نیز برخوردار هستند و در صحنه های مختلف شاهد قطعاتی با ریتم های ملایم و احساسی یا هیجان انگیز و سینمایی هستید. در کنار فوکودا آقای کارو وادا (Kaoru Wada) نیز حضور داشته است.

او نیز در زمینه آهنگسازی برای بازی های مختلف تجربه زیادی دارد. از آثار او می توان به بازی هایی مانند سری Kingdom Hearts و انیمه های مختلف اشاره کرد. در قسمت صداگذاری بازی نیز باید به این موضوع اشاره کرد که برای شخصیت آسورا از صدای فوق العاده آقای لیام اوبراین (Liam O'Brien) استفاده شده است. صدای او را نیز تا این لحظه در بازی ها و انیمه های مختلفی شنیده اید، اما جهت یادآوری باید به این موضوع اشاره کنم که او صداگذار شخصیت گارا (Gaara) در انیمه و سری بازی های Naruto بوده و صداپیشه شخصیت War در Darksiders نیز اوست. از دیگر صداپیشه های این بازی، می توان به رابین آتکین دونز (Robin Atkin Downes) و استیو بلوم (Steve Blum) اشاره کرد.

گیم پلی

گیم پلی Asura’s Wrath هیجان انگیزترین و اصلی ترین بخش این بازی را به خودش اختصاص داده است. بازیکنان در این عنوان با گیم پلی بسیار خوبی مواجه خواهند شد و واقعاً از نظر هیجان و اکشن نظیر ندارد. از همان ابتدای بازی وارد مبارزه ای بسیار عالی می شوید که سرشار از صحنه های سینمایی مختلف و انجام حرکات و قدرت های مختلف می شود. آسورا به عنوان یکی از 8 ژنرال در این بازی، از قدرت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند ضربه های قوق العاده قوی ای را روانه دشمنان کند. یکی از المان هایی که موجب شده گیم پلی بازی نفس گیر باشد، وجود صحنه های Quick Time Event منحصر به فرد و جالب توجهی است که در بازی با آن ها مواجه می شوید. تقریباً از تمام دکمه هایی که در کنترلر خود مشاهده می کنید، در یکی از صحنه های QTE استفاده می کنید.

حرکات و دکمه های مختلفی را باید در زمان و حالت های درست فشار دهید تا بتوانید ضربه های پرقدرتی را اجرا کنید که می توانند دشمنان بسیار غول پیکر بازی را از بین ببرید. مبارزه با Bossهای مختلف بازی از دیگر قسمت های عالی آن به حساب می آید. مبارزه با Bossها در این بازی اکثر از چند بخش مختلف تشکیل می شوند که با ترکیب شدن با سبک بازیسازان ژاپنی باعث شده که بازیکنان با صحنه های بی نظیری در بازی روبرو شوند. آسورا می تواند از قدرت های خاصی استفاده کند که یکی از آن ها باعث می شود تا او چهار دست دیگر نیز برای خودش به وجود بیاورد و با دشمنانش مبارزه کند. مبارزه در این مواقع واقعاً عالی از کار درآمده و به نوعی بازی در این صحنه به اوج خودش می رسد. البته کوتاهی بازی باعث شده تا این عنوان با یک ضعف کلی مواجه شود. زمانی که واقعاً در بازی قرار گرفته اید و دستتان با گیم پلی و نحوه مبارزه های بازی گرم شده و هیجان بازی شما را دیوانه کرده، بازی به پایان می رسد. البته این موضوع به داستان بازی نیز ارتباط پیدا می کند، چرا که اتفاقات داستانی بازی بسیار سریع روایت می شوند و این موضوع باعث شده تا با عنوانی کوتاه مواجه باشیم.

نتیجه گیری

بازی Asura’s Wrath یکی دیگر از ساخته های خوب استودیوی بازیسازی CyberConnect2 به حساب می آید. این بازی در کنار ضعف ها و کمبودهایی که دارد، یک اکشن بسیار زیبا و هیجان انگیز را پیش روی شما قرار می دهد که یک تنه باعث می شود بازیکنان متوجه مشکلات بازی نشوند. این بازی را نباید از دست داد.

نویسنده: امید

امتیاز: 8 از 10

 

 


نیوباکس تك باكس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:فوران خشم, Asura’s Wrath ,,

توسط امید | لينك ثابت |


موضوعات
 » اخبار بازیها
» Xbox live در ویندوز 8
» تصاویر جدید از Risen 2
» تصویر شخصیت اصلی بازی Assassin’s Creed III
» دنیای سه بعدی من
» تاریخ عرضه BioShock Infinite
» اخبار تازه ای در باره ی Assassin’s Creed III
» تصاویری هنری از سلاح های Devil May Cry
» طرح جلد شماره ی بعدی گیم اینفورمر
» جدیدترین تصاویر از بازی رزیدنت اویل 6
» Tomb Raider در مرحله آلفا
» باکس آرت های Assassin’s Creed 3
» تازه ترین اطلاعات از Assassin’s Creed III
» Trials Evolution
» اطلاعات جدید از Assassin’s Creed 3
» Street Fighter X Tekken
» خدای جنگ4
» Mass Effect 3
» Fable Heroes
» Darkness 3
» Counter-Strike: Global Offensive
» SimCity
» Silent Hill HD Collection
» باکس ارت Darksiders II
» تصاویر جدید از بازی Darksiders II
» تصاویر جدید از نمیسیس
» Skyrim
» تصاویر جدید از بازی gta v
» تصاویر و تریلر Medal Of Honor : WarFighter
» Splinter Cell
» اولین اطلاعات Angry Birds Space
» فروش بی‌نظیر ویتا در آمریکا
» فروش ۳٫۵ میلیون نسخه‌ای اثر جرمی ۳ در جهان
» نقد بازی
» نقد بازیAsura’s Wrath
» نقد بازی Borderlands 2
» نقد بازی Birds of Steel
» نقد بازی American Nightmare
» نقد بازی Binary Domain
» نقد بازی Syndicate
» بازیهای خون آلود
» Silent Hill: Downpour
» گاندو
» GTA V
» UFC Undisputed 3
» Unit 13
» نقد بازی SSX
» Blades of Time
» ناراحت کننده ترین صحنه های بازی های رایانه ای
» isaac
» Darksiders 2
» دشمنی کاملاً شناخته شده!
» Halo4
» Alan Wake
» داستان بازی
» داستان بازی خدای جنگ
» داستان بازی Assassin’S CreeD II قسمت اول
» لحظات به یاد ماندنی Gears of War
» بررسی تریلر Resident Evil 6
» بررسی تریلر Resident Evil 6- مقدمه
» بررسی تریلر Resident Evil 6 - قسمت اول
» بررسی تریلر Resident Evil 6 - قسمت دوم
» بررسی تریلر Resident Evil 6 - قسمت سوم
» بررسی تریلر Resident Evil 6 - قسمت چهارم
» بررسی تریلر Resident Evil 6 - قسمت پنجم
» بررسی تریلر Resident Evil 6 - قسمت ششم
» بررسی تریلر Resident Evil 6 - قسمت هفتم
» بررسی تریلر Resident Evil 6 - سایر توضیحات
» تریلر
» Assassin's Creed III
» gta v
» Mass Effect 3
» مکس پین 3
» I Am Alive
» Halo 4
» Motorized Patriot - BioShock
» بازی آنلاین
» جنگ جهانی اول
» ddtank 3
» دانلود
» گیم لند 15
» دانلود بازی
» Police Force
» سوال هفته- جدید
» سوال هفته - یک
 

لينك دوستان
 » T3-Game » مسترفان|بروزین سایت فان » ☺نوجوونا ☺ » games » ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای بازی و آدرس o22game.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

اسفند 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');